⏰Försäljningen slutar april 27⏰ 20-50% rabatt + fri frakt

Retur- Och Återbetalningspolicy

Avbokning

Vi erbjuder omedelbar annullering av beställningar upp till 24 timmar efter köpet – så om du ändrar dig inom den tiden kan du skicka ett e-postmeddelande till info@primdog.se och ange ditt ordernummer, så annullerar vi beställningen och betalar tillbaka hela beloppet så snart vi får din begäran. Efter 24 timmar är det inte längre möjligt att avbryta en beställning eftersom den redan har skickats till vårt center.

Returnerar

Om du inte är helt nöjd med ditt köp har du rätt att returnera dina varor inom 30 dagar efter leverans. Du kan öppna paketet och kontrollera innehållet. Vi accepterar dock endast returer av helt oanvända artiklar i nytt skick, inklusive all originalförpackning. Vänligen kontakta oss innan du skickar tillbaka varorna. Primdog.se ansvarar inte för returer som skickas utan godkännande. För att gå vidare med en returförfrågan, skicka ett e-postmeddelande till info@primdog.se med ditt ordernummer och de artiklar du vill returnera.

Alla returer måste innehålla originalfakturan eller en anteckning med ditt fullständiga namn, den e-postadress du angav vid beställningen och beställnings-ID.

Om vi upptäcker att produkten inte har returnerats till oss i fullständigt originalskick förbehåller vi oss rätten att vägra återbetalning av varan, eller så kommer värdet av skadan att dras av från ditt återbetalningsbelopp.

Returer ska skickas till följande adress:

Wolbromska 18/1b, Wroclaw 53-148 Poland

Skicka INTE tillbaka ditt köp till tillverkaren.

Observera att du ansvarar för att betala kostnaden för returförsändelser. Fraktkostnaden är inte återbetalningsbar.

Alla returer ska skickas med en spårbar metod. För din säkerhets skull ska du se till att du anger spårningsnumret för ditt returporto till oss och behåller beviset på försändelsen. Primdog.se är inte ansvarig för förlorade returpaket utan spårningsnummer.

När vi har mottagit dina produkter återbetalas det totala beloppet för de returnerade produkterna till den ursprungliga betalningsformen. Vänligen ge oss upp till 14 arbetsdagar för att återbetalningen ska visas på ditt kontoutdrag. Ingen återbetalning kommer att utfärdas förrän varorna har mottagits och inspekterats av oss.

Skadade/felaktiga föremål

När du tar emot din beställning bör du kontrollera alla varor för att se till att de är i gott skick. Om en vara som du har mottagit verkar vara skadad eller defekt ska du skicka ett e-postmeddelande till oss inom 5 dagar efter att du har mottagit din beställning. Bifoga ett foto eller en video av varan där skadan eller bristerna syns tydligt. Beskriv kortfattat skadan och vidarebefordra beskrivningen och fotot/bilderna tillsammans med ditt ordernummer till oss på info@primdog.se.

Vi kommer att granska ärendet och ordna en ersättning eller återbetalning. Reklamationen gäller inte om vi inte kan hitta några fel på produkten eller om kunden själv har orsakat skadan, t.ex. normalt slitage och handhavandefel.

Garanti

Garantin gäller endast i sällsynta fall när det finns ett tillverkningsfel. Den täcker inte allmänt slitage, skador orsakade av olyckor, felaktig användning eller försummelse.

Utbyten

Tyvärr erbjuder vi för närvarande inte möjlighet att byta produkter. Vi byter endast ut artiklar om de är defekta eller skadade. Om du vill byta något mot en annan färg eller storlek behandlar vi det som en retur. Om något inte fungerade kan du skicka ett e-postmeddelande till info@primdog.se för ytterligare hjälp.