⏰Försäljningen slutar juli 21⏰ 20-50% rabatt + fri frakt

Försändelsepolicy

Tack för att du besöker och handlar på primdog.se. Följande är de villkor som utgör vår fraktpolicy.

Handläggningstid

Alla beställningar behandlas inom 2-3 arbetsdagar. Beställningar skickas eller levereras inte på helger eller helgdagar.

Om vi upplever en hög ordervolym kan leveranserna försenas med några dagar. Vänligen ge oss ytterligare dagar för leverans under transporten. Om det blir en betydande försening av leveransen av din beställning kommer vi att kontakta dig via e-post eller telefon.

Försändelsepolicy

Primdog.se erbjuder fri frakt på alla kunders beställningar. Vi använder oss av leveransställen i Sverige och Kina för att garantera den kortaste leveranstiden. Den beräknade leveranstiden är 3-10 dagar.

Vi skickar alltid beställningen från närmaste lager i Sverige med Postnord, Citymail postservice, men om de beställda varorna inte finns i lager i det svenska lagret kommer vi att leverera dem från vårt lager i Kina. Då är den beräknade leveranstiden 9-21 dagar.

Observera att leveranstiden kan vara fördröjd på röda dagar och helgdagar på grund av högt tryck hos rederierna.

Bekräftelse av försändelse och spårning av beställning

När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med en bekräftelse på försändelsen som innehåller ditt spårningsnummer. Spårningsnumret kommer att vara aktivt inom 48 timmar. Du kan också ta reda på var ditt paket befinner sig på sidan Spåra Din Beställning.

Tullar, Tullar och Skatter

Primdog.se ansvarar inte för tullar och skatter som tillämpas på din beställning. Alla avgifter som tas ut under eller efter leverans är kundens ansvar (tullar, skatter etc.).

Skadestånd

Om du har fått din beställning skadad eller defekt, vänligen kontakta oss senast 5 dagar efter att du har fått paketet. Bifoga en bild där skadorna eller bristerna syns tydligt. Beskriv skadorna och skicka beskrivningen och fotot/bilderna till info@primdog.se. Vi kommer att granska ärendet och skicka om en ersättning för den skadade varan till dig eller utfärda en återbetalning. Spara allt förpackningsmaterial och alla skadade varor innan du lämnar in en reklamation.

Förlorade Paket

Vi vill uppmärksamma dig på att förlorade paket är en ytterst sällsynt situation i vårt företag. Vi har bara haft ett par fall av förlorade beställningar under alla år av vår framgångsrika butiksverksamhet.

Beställning som försenats i 60 dagar betraktas som förlorad. Alla ”förlorade beställningar” är helt återbetalningsbara. Se vår Retur- Och Återbetalningspolicy för ytterligare instruktioner om hur du rapporterar om detta fall och får en återbetalning.

Återvändandepolicy

Vår Retur- Och Återbetalningspolicy innehåller detaljerad information om alternativ och förfaranden för att returnera din beställning.